5 rad na dobry dzień

5 sposobów na dobry dzień


5 sposobów na dobry dzień

Od rana mam dobry humor

Do przechodniów na ulicy śmieję się

I choćby deszcz z nieba lunął

To radości nie przesłoni żaden cień

Od rana mam dobry humor

Z równowagi nic dziś nie wyprowadzi mnie

Nie martwi mnie byle głupstwo

Wszystko mówi mi, że to będzie dobry dzień”
Śpiewa Majka  Jeżowska

Pobudka

wstawaj - szkoda dnia
wstawaj – szkoda dnia


Zwykle budzi nas budzik lub konieczność odwiedzenia łazienki.
Jeśli nawet budzi dzwonek budzika to zwykle pierwsze kroki kierujemy do łazienki.
Wykorzystaj tę obecność nie tylko do opróżnienia pęcherza, umycia rąk, ale zimną wodą przemyj chociażby twarz.
Wtedy rzeczywiście się obudzisz, a zimna woda doda wigoru i chęci do następnych codziennych rytuałów.
Co powinno być na liście codziennych rytuałów?
1.Wdzięczność
2.Medytacja
3. Afirmacja
W powyższych działaniach- myśleniach powinny znaleźć się wszystkie sfery Twojego życia.
Zdrowie,styl życia, sfera duchowa, rozwój osobisty, Twoje pasje,finanse, biznes, praca.
Zaangażuj wszystkie zmysły. Na przykład : czuję rześkość bryzy morskiej, zapach fiołków na łące. Widzę kołyszące się resztki liści.
Słyszę śpiew skowronka,
To na czym się skupiasz – tam osiągasz rezultaty.
Skup swoją uwagę na SWOIM dominującym celu.
Wizualizuj Go.

oddychaj – poczuj przepływ powietrza

Nie umiesz medytować?
Usiądź w wygodnej pozycji i skup się na swoim oddechu.
Poczuj jak świeże powietrze ogarnia Twoje wnętrze, przenika Cię.
Myśli skup li tylko na oddychaniu.
Pojawiają się myśli?

Spróbuj raz jeszcze.
Dotlenisz mózg, oddalisz stres, zwiększysz wydajność mózgu. w konsekwencji Twoja inteligencja wzrasta.
Ludzie, którzy osiągnęli sukces nieważne na jakim polu, sport, biznes jednogłośnie  stwierdzają, że AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA jest tym co pozwoliło dojść do miejsca, w którym są.
Więc… jeśli nawet w planie masz  porządną dawkę aktywności fizycznej, porozciągaj swoje mięśnie  szyi, barku, rąk, grzbietu, brzucha, nóg.
Zauważ co robi kot po śnie, drzemce. Koci grzbiet – taką nazwę ma ćwiczenie, które Ci polecam. 
Zawsze staram się „przeciągnąć” nie tylko po wyjściu z łóżka, ale po długim siedzeniu też.
Rozciąganie ciała podniesie Twoją pewność siebie, oraz doda energii.
No to teraz do działania.
Wczoraj zapisałaś -łeś plan dnia.
Podświadomość całą noc przygotowywała się do działania więc ruszaj.
Nie zapomnij o wypiciu szklanki wody z cytryną.
Przynajmniej co godzinę wypijaj swoją porcję wody 🙂
Jeśli masz jakieś uwagi – pozytywne czy negatywne bardzo proszę napisz. Może muszę uzupełnić swoją wiedzę, albo cieszyć się, że coś Ci uprzytomniłam pomogłam.
Jeśli w wyniku wyzwolonej energii będziesz mieć za dużo czasu – napisz do mnie spróbujemy go  sensownie zagospodarować.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.